محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 25 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

قصه عشق

1391/10/3 10:03
نویسنده : مامان مریم
351 بازدید
اشتراک گذاری
واسه مامانها:
بعضی عشق ها مثله قصه نوحه
(طرف از ترس طوفان مياد سراغت)

بعضی عشق ها مثله قصه ی ابراهيمه
(بايد همه چيزتو براش قربانی کنی)

بعضی عشق ها مثله قصه مسيحه
... (آخرش به صليب کشیده میشی)

اما بيشتر عشق ها مثله قضيه موسي است
(يه کم که دور ميشی يه گوساله جاتو ميگيره)
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان ریحان عسلی
3 دی 91 12:51
هههههههههههه چه باحال گوساله مریم جون خصوصی داری
محیا یعنی زندگی
3 دی 91 13:24
این گوساله از همشون جالبتره
فاطمه
3 دی 91 14:08
خیلی با حال بود گلم


فاطمه جون من شما رو نمیشناسم؟؟؟؟
نرگسی
3 دی 91 18:54
فاطمه
4 دی 91 8:01
عزیزم من هر روز وبلاگ دختر گلت رو می خونم. من رو نه نمی شناسی من تو نی نی وبلاگ با شما اشنا شدم. از کارهاتون و انرژیتون لذت می برم برای همین هر رو ز می یام. من دانشگاه تربیت مدرس کار می کنم. وب دخترم اصلا جالب نیست و اصلا به روز نمی شه اما آدرسش رو می گذارم. دوست دارم عزیزم


مرسی عزیزم. لطف داری شما.
سارا مامان آرام
4 دی 91 8:47

به قول بقیه دوستان : گوساله جالب بود[h
نکتش همون بود دیگه
خاله هدی یاسمین زهرا و محمد کوچول
5 دی 91 10:21
خیلی جالب بود.