محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

تو حلقم!!!

1392/7/22 9:51
نویسنده : مامان مریم
815 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب پوست شکلاتتو طبق معمول همیشه تو سطل آشغال ننداختی و گذاشتیش رو کابینت و من ازین کار تعجب کردم. گفتم محیا آشغال؟ اینجا؟ خنده ات گرفت و سریع برش داشتی و انداختی سطل آشغال. و گفتی: واای حواسم نبود!! (آیکون قربون صدقه مادرانه)

گفتم: نبود؟ کجا رفته بود؟؟؟نیشخند

شما: رفته بود تو حلقم!!! تعجبتعجبتعجب

آیکون سکوت!!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

مادر آیاتای
22 مهر 92 12:36
ای جاااانم قربون حلقت.
آیکون سکوت شما هم توی حلق ما!!


خاله فرزانه جون و خواهر طالبی! در این پست میخواستم به شما و حلقتان هم اشاره ای بکنم گفتم بیخیال... میخواستم بگویم این خاله فرزانت که همه چی رو تو حلقش ریخت به کجا رسید که شما از عنفوان کودکی میخواهی همه چی رو تو اون حلق کوچکت بریزی جگر
مامان ملینا
23 مهر 92 9:59
مامان ریحان
23 مهر 92 12:14
ای جونممممممممممممم نوش جونت