محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 29 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

سال نو مبارک

1391/12/23 11:07
نویسنده : مامان مریم
388 بازدید
اشتراک گذاری

سال نو رو پیشاپیش به همه دوستانم تبریک میگیم. امیدواریم سالی سرشار از خوشی براتون باشه.

تو رو خدا اگه ما رو یادتون بود از دعای خیرتون بی بهره نذارید.. امسال خدا رو شکر میکنیم که عید باباعلی کنارمونه.. سالم و سرحال. برای تداوم سلامتیش دعا کنین.. ایشاله تو این سال خبری از بیماری و فراق عزیزی نشنوید. این دعای من لحظه سال تحویل برای همتونه.. انشاله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

کاکل زری یا ناز پری
23 اسفند 91 22:13
ووووووووووو چه قالب قشنگی ادم روحش تازه میشههههههههه سال نو شما هم پیشاپیش مبارک دلم تنگ شده بود براتون


مرسی گلی
مامان کوروش . فریما
23 اسفند 91 23:36
عزیز دلمممم سال نو تو و خانواده گلت هم مبارک . انشا... همسر محترمت صحیح و سلامت باشه و سه تایی کنار هم همیشه خوب و خوش باشید خصوصی ات رو چک کن دوستم .
رعنا(مامان سیما سادات)
24 اسفند 91 18:46
سلام دوست عزیزم من هم پیشاپیش فرا رسیدن سال نو و عید نوروز رو بهتون تبریک میگم و امیدوارم سالی توام با شادی و سلامتی و موفقیت در پیش رو داشته باشید.راستی من یکی از خوانندگان پر و پا قرص وبلاگ محیا خوشگله هستم ولی بیشتر فرصت نمی کنم نظر بگذارم.از طرف من محیا خانومه شیرین زبون رو ببوس


مرسی عزیزم
ستایش مهربون ❀ستایش خوش زبون
26 اسفند 91 10:10
ممنونم عـــــزیـــــزم همچنین برای شما ، همسری و مـــــــــحـــ♥ ـــــــیـــــ♥ـــــــا جونم
مامان ملینا
26 اسفند 91 14:18
برای ما هم دعا کنید.برای همه مریضا و مریض ما