محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 6 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

ماه مبارک رمضان

1391/5/1 10:10
نویسنده : مامان مریم
497 بازدید
اشتراک گذاری

حلول ماه مبارک رمضان برهمه دوستان مبارک!!! خدایا!!! مثل همیشه گاهی نگاهی!!!

این شعر قشنگو فهیمه جون مامان صدراگلی برام فرستاده..

نمي دانم چه ميخواهي؟

ولي

دستها را برده ام بالا

و از عمق وجود خود خدايم را صدا كردم

براي تو... براي رفع غمهايت

براي قلب زيبايت

براي آرزوهايت

به درگاهش دعا كردم

و ميدانم!

خدا از آرزوهايت خبر دارد

يقين دارم

دعاهايم اثر دارد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان احسان
31 تیر 91 13:28
سلام مریم جان طاعات و عباداتتون قبول خسته هم نباشی بابت خونه تکونی محیا نازم رو ببوس


ممنون عزیزم
fahime
31 تیر 91 22:57
ای خدای بزرگ ! تو چه باشی وچه نباشی ،من اکنون سخت به تو نیازمندم . تنها به این نیازمندم که تو باشی . (دکتر علی شریعتی)
fahime
31 تیر 91 23:05
نمي دانم چه ميخواهي؟

ولي

دستها را برده ام بالا

و از عمق وجود خود خدايم را صدا كردم

براي تو... براي رفع غمهايت

براي قلب زيبايت

براي آرزوهايت

به درگاهش دعا كردم

و ميدانم!

خدا از آرزوهايت خبر دارد

يقين دارم

دعاهايم اثر دارد


من فدات بشم عجب چیزی نوشتی. اشکم درومد
محیا یعنی تمام زندگی
1 مرداد 91 9:32
شعر بسیار زیبایی بود
به شدت تحت تاثیر قرار گرفتم


من هم
مامان دانیال
1 مرداد 91 9:42
آخی چه شعر قشنگی بود. عزیزم نماز و روزت قبول باشه. التماس دعا دارم حسابیییییییییی
مامان دانیال
1 مرداد 91 9:44
آخی. چه شعر قشنگی. ماه رمضان بر شما هم مبارک. عزیزم تو این ماه عزیز التماس دعا دارم حسابییییییی.


اگه قابل باشم چشم..
هدیه خدا- فریماه
1 مرداد 91 12:12
چه شعر قشنگی. واقعا به دلم میشینه.
مادر آیاتای
10 مرداد 91 21:15
دستش درد نکنه چه شعر قشنگی.راستی مریم سبک وبلاگ خیلی خیلی خوب شده.کارت عالی بود.


ممنونم عزیزم..کار تو بوده. اما هنوز خوب راه نیفتادم. البته به آرامش رسیدم..