محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

نظرات خاله هدی رو باید قاب گرفت...

1391/2/11 9:40
نویسنده : مامان مریم
320 بازدید
اشتراک گذاری

این خاله هدی مهربون یاسی زرزر و محمد کوچوله که داره صحبت میکنه:

اين "هييم" گفتنه نشان از رضايته؟؟؟ بنده خدا كچلا! ولي بهرحال پيشونيشون بلنده و از قديم گفتن پيشوني بلند يعني بخت بلند و ... .
-----------------------------
ديدمون رو بايد عوض كنيم... امروز سه تا پليس خوشگل و خوش بر و رو فقط جلوي من و محيايي رو گرفتن كه خانم خانما خوشگل خانما، شما كجا اينجا كجا؟ گفتم دارم ميرم پول بيارم. گفتن واي نه، چرا با ماشين خودت ميري، خسته ميشي كوفته ميشي، با آژانس برو با تاكسي برو، آخه چقدر زحمت؟! حيف اين ماشين گرون قيمت پلاك زوجت نيست كه قاطي ماشين هاي فرد دود بخوره؟سه تا پرايد بخر بده راننده هر روز صبح بيان دنبال خودت و دخملت. بعد هم برام دست تكون دادن و رفتم سركار. وايييييييي خداي من! امروز چقدر خوش شانسم من! سران سه قوه اومدن محل كار ما! باورتون ميشه؟ من آرزو داشتم اين سه نفر و يكجا باهم ببينم و ... اومدم و دور دانشگاه رو با ماشين گشت زدم تا شايد سران رو پيدا كنم ولي ترجيح دادم برم سركار. شايد خودشون بيان يه سري بزنن. (يادم باشه شب پز اين افتخار رو به شوهرم بدم!!) خيلي خنديدم وقتي رسيدم دم در پژوهشكده. آخه نوشته بود خطر ريزش سنگ. جمله اش منو ياد جاده هاي شمال وطنم انداخت... چه انرژي گرفتم... خب ميرم از در ديگه وارد ميشم. خداروشكر كه قبل از اينكه يكي از اون كلوخ ها بخوره توي سرم و به ديار باقي بشتابم تو سر يكي ديگه خورد و ... خدايا من خيلي خوش شانس و خوشبختم... شكرتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت خدا (كاملا جدي)
------------------
اين شد كه ديگه شما كاري به تهروني ها نداري. هرچي دلشون ميخواد بلند شن بيان شمال و بريزن و بپاشن و خراب كنن. آب و هواي پاك و بدون دود و دم و شلوغي و طرح زوج و فرد و ... همه فداي يه تار موي اون سه تا پليس مهربون و اون سه نفر بعدي
سه پليس، سه پرايد، سه سران قوه و... خداييش عدد سه باحاله نه
------------------------
مامان اون محياي ديگه ناراحت نشه، جدي جدي شوخي كردم كسي به دل نگيره

ممنونم مسوول سایت یکسی از بیمارستانهای شیراز. خاله هدی جون..قهقههکلی خندیدیم 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان هستی
11 اردیبهشت 91 9:48
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
11 اردیبهشت 91 9:56
چه تيتر قشنگييييييييييييييي! خود خاله هدي رو هم اگه قاب بگيريم بد نيست...


عکسی ازش ندارم. داشتم میگرفتم. منو که میشناسی میگردم دنبال سوژه. خاله هدی بیشتر ازینا برامون ارزش داره. جلورییسش وبلاگ دخترمو باز میکنه و میخونه..
مامان کوروش
11 اردیبهشت 91 10:11
بسی خندیدیم ممنون از خاله هدی
خاله هدي ياسمين زهرا و محمد كوچول
11 اردیبهشت 91 10:34
شما عين قابلين: X من كه از رو نمي رم دوباره وبلاگ محيا جوني جلو روم بازه ...
حقيقتش نمي تونن بهم گير بدن... كار راه اندازشونم. خداييش مچ گيريم اساسيه (حتي پرداختي ها به پزشكان رو هم من قبل از امضاء نهايي چك مي كنم) چشمداشتي هم ندارم كل شاكي ها ميان پيش من و تا جاييكه بشه كدخدا منشي رفتار ميكنم. مخلص كلام اينكه خيلي آدم خوبي هستم (عقده اي متكبر)


تکبر نیست هتی عزیز. ببین همه تو وبلاگ من ازت تعریف میکنن. بعدا با من حساب کن.. راستی فردا باید میومدم شیراز کنسل شد..حیف