محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

نظرات دوستای خوبمون در رابطه با بسته شدن وبلاگ

1390/11/10 13:01
نویسنده : مامان مریم
626 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام دوستای گلم!!!

وبلاگم به اشتباه فیلتر شده بود و خدا رو شکر مشکل حل شد.. همینجا جا داره از دوستای نازنینم که از دوریمون دلتنگ شدند و با تلگراف از مدیریت درخواست حمایت کردند تشکر کنم...مامان صدفی، پرنیا گلی، هستی جون، حنا و محیا عظیمی و خاله هدی مهربون و مامان فاطمه زهرای گل...

 

مامان صدفی:

با عرض سلام و خسته نباشی خدمت مدیریت محترم سایت محبوب نینی وبلاگ


ضمن تشکر و قدردانی فراوان از زحمات شبانه روزی شما برای فرزندانمان، این حقیر به عنوان عضو کوچکی از این سایت بزرگ از شما درخواست حمایت دارم. 
مدتی است وبلاگ یکی از دوستان عزیزمان با عنوان « برای دختر نازم محیا» به آدرس" http://marriam.niniweblog.com/ " دچار مشکل شده و هیچ یک از ما قادر به بازدید از این وبلاگ نیستیم و به محض ورود با سایتی با عنوان" taskhir.com "مواجه می شویم. خواهشمندیم این موضوع پیگیری شود.
من به عنوان یک مادر، مطالبی که برای فرزندم در این وبلاگ ثبت میکنم جهت دلخوشی و وقت گذرانی نیست بلکه از این جهت است که کودکم در آینده از آن بهره مند شود. اگر قرار باشد همه زحماتمان در یک لحظه بر باد رود دیگر این همه زحمت برای چه.
از شما عاجزانه درخواست دارم این مشکل را حل کنید.
                                                                                             با تشکر فراوان

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

دوستان اگه خواستار بازگشت دوست عزیزمون مریم و دختر نازش محیا به جمع نینی وبلاگی ها هستید، برای حمایت نظر بدین.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 جواب نامه مدیر محترم سایت نینی وبلاگ

 

پاسخ از طرف : نی نی وبلاگ در 5/11/1390
با سلام

مشکل دوست شما برطرف شد.
ایراد از کدهایی است که از سایر سایت ها استفاده می نمائید.

با سپاس و احترام

 جواب نوشت:

در واقع من اخیرا کدی اضافه نکردم و به اشتباه سایت فیلتر شده و با مکاتبه به سایت فیلتر ایران مشکل رفع شد..

 مامان هستی: واقعا یکی از بهترین عضوهای نی نی وبلاگ ، وبلاگ محیاگلی بود
من که دلم خیلی براش تنگ شده روزی چندبار به وبش میرم اما میبینم همچنان مشکل دارد

 مامان محیا عظیمی: اینجوری که خیلی حیف شد
کلی با وبلاک محیا خانوم حال میکردیم

 خاله هدی: پس همه مشكل داشتين؟ من فكر ميكردم مشكل از سيستم كامپيوتري منه! آخه هر روز صبح عادت داشتم بين كار يه سري به محيا و مامان مريم مي زدم ولي الان نميتونم! مديران محترم ني ني وبلاگ لطفا پيگيري بفرماييد تا ببينيم چي شده؟
مامان صدف جونم مامان محيا جونو ديدين بگين كه ما دل تنگيم و منتظرشونيم ممنونم خانم گلي عزيزم

 الهه جون: ولی من الان تونستم بازش کنم!!!

 مامان علی: من تا به حال به وبلاگ محیا جون سر نزدم ولی از شنیدن این خبر واقعا نتاثر شدم ان شالله که با پی گیری مشکلش حل بشه

 عمه نرگس: هورااااااااااااااااااااا درست شد درست شد هوراااااااااا بزن دست قشنگرو به افتخار مامان صدف...

 مامان یاسمین زهرا:آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

 سولماز مامان پرنیا:سلام
خدارو شکر که مشکل حل شد

 کاکل زری یا ناز پری:آخي آره من هميشه به وب محيا جونم سر ميزدم چي شد يهو؟؟

 مامان رایا:خدا رو شکر وبلاگ دختر گل مامان مریم ، محیا خانوم درست شده دست خاله سمانه درد نکنه با این همه پیگیری

 مامان علی:ممنون از مدیر محترم سایت نی نی وبلاگ
خدا رو شکر مامانی صدف جون مشکل حل شد

 تشکر نوشت:

از همه دوستام ممنونم که نبود ما ناراحتشون کرد..دوستتون دارم...بعد اونهمه غصه ای که خوردم واقعا مسکن بودین برام...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله هدي
9 بهمن 90 11:56
چه جالب! اينم شد يه خاطره
عروسکم پرنیا
9 بهمن 90 13:49
سلام خیلی باحال بود
دخترم عشق من
10 بهمن 90 10:57
ما یکی رو از قلم انداختی خاله دست شما درد نکنه


چشم ببخشید..