محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

c3 یا c5

1390/6/16 11:04
نویسنده : مامان مریم
507 بازدید
اشتراک گذاری

این قسمت ممکنه کمی جنبه تبلیغاتی هم داشته باشه...ولی دیدم شاید به درد مامانها بخوره

خاله سولماز مامان پرنیا گوشی C5 داره.

 

من که میخواستم گوشی بخرم بهم گفت که گوشی خوبیه بخر. موقع خریدش، فروشنده که آشنا هم بود گفت C3 جدیدتره.

 

هم تاچه و هم تایپه!! دیدم قیمتش هم کمی گرونتره...گفتم ای ول همینو میخوام تا بزنم رو دست سولماز...

دیروز که داشتیم باهم از بچه ها عکس مینداختیم دیدم با این بچه ها ی شیطون که همش در حال وو....ووول خوردن هستن اون با گوشیش تونست عکس خوب شکار کنه اما مال من حین حرکت محیا عین ارواح سفید و نا واضح میفته...

سولماز که از فکر شوم من باخبر نبود اما خودم پیش خودم ضایع شدم و دیگه تو این چیزهای بی ارزش با کسی رقابت نمیکنم...

الان اگه این پست رو بخونه دلش خنک میشه...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مائده
16 شهریور 90 10:34
خیلی جرات میخواد که آدم بیاد بگه




واقیعیت بود عزیزم دیگه





solmaz
16 شهریور 90 10:43
خیلی باحالی
مامان صدف
16 شهریور 90 12:27
ای ول شهامت