محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 28 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 4 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

ماه رمضان

1390/5/10 10:12
نویسنده : مامان مریم
919 بازدید
اشتراک گذاری

بـاز هـوای سحرم آرزوست / خلوت و مـژگان تـرم آرزوست
شکوه ی غربت نبرم این زمـان / دست تو و روی تو ام آرزوست  . . .

امروز اولین روز ماه خداست و رمضان امسال برام حس عجیبی رو به دنبال داره. منی که از کودکی روزه هامو ادا میکردم، طی سالهای اخیر به دلایل مختلفی از این نعمت بی بهره بودم. بارداری، شیردهی و شکستن دستم...و حتی نتونستم قضاش رو ادا کنم و تمام تلاشمو میکنم تا ادا بشه و  شما دختر گلم اگه زمانی که داری اینها رو میخونی و من تو این دنیا نبودم بدون مادرت برای اینکه شما سالم به دنیا بیای و سالم شیر بخوری، داره اون دنیا جواب پس میده. اما من میدونم که خدای مهربون بخاطر این گناه قشنگ، هیچ مادر مهربونی رو عذاب نمیکنه. بیا از همینجا برای سلامتی همه نی نی ها و مامانی و بابایی گلشون دعا کنیم....

زیبا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان فاطمه‌شهرزاد
10 مرداد 90 10:21
سلام مامان مهربون محيا جون
از جانب من اين دختر شيرينتون را ببوسيد خدا حفظش كند التماس دعا [ ممنون که پیغام میذلرید و حالمونو می پرسین.