محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 11 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

4/تیر/90

1390/4/5 9:57
نویسنده : مامان مریم
809 بازدید
اشتراک گذاری

صبح با بابایی اومدیم تو پارکینگ به عزم سرکار. شما خونه پیش خاله جون و بچه ها موندی..چه عشقی میکنی مگه نه؟؟ اما این خوشی فقط تا چند ساعت دیگست و اونا میرن و معلوم نیس تا کی به خونمون بیان...خیلی بودنشون واسه من و شما خوبه و بعد رفتنشون احتمالا کلی گریه خواهم کرد...

 اما امشب دوباره از شمال مهمون داریم. شاید با اومدنشون از ناراحتیم بکاهن...

رسیدم خونه خواب بودی و رفتنشون رو ندیدی. آژانس گرفتم و فرستادمشون. اما بچه ها خیلی دمق شدن و مرجان تا رسید اس ام زد که هنوز صدای محیا تو گوشمه  و دلم براش تنگ شده.  بابایی هم زود اومد تا قفل در رو درست کنه. به مامان بزرگ هم زنگ زدم ولی طبق معمول صحبت نکردی..آخه دلش واست تنگ شده بود.. عصری کلی آشپزی کردم، ژله بستنی و قورمه سبزی و خوراک مرغ و شامی بابلی درست کردم. و در کمال تعجب دیدم میگی مانی مُس بده. یعنی موز بده. نمیدونی چه حالی شدم !!! دنبالت کردم و گازت گرفتم. این چیزها رو تو مهد یاد میگیری و میای خونه هنر نمایی میکنی. مامان فدای هوشت بشه الهی...

ساعت ٩ بود که مهمونها اومدن. با محمد جواد یک کم بازی کردی و اونا هم بعد شام رفتن و ما دوباره شدیم سه تا...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

کاکل زری یا ناز پری
5 تیر 90 10:15
خدا این محیا جونو حفظ منه که برای زندگیتون شادی میاره.
مامان محیا
5 تیر 90 11:24
ممنون عزیزم
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:03
سلام مامان مهربون خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.
مامان محیا
5 تیر 90 13:35
ممنونم