محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 5 ماه و 9 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

24/ مهر/ 90

1390/7/25 8:54
نویسنده : مامان مریم
2,060 بازدید
اشتراک گذاری

صبحت بخیر گلم...

امروز صبح دوست نداشتی این لباسو برات بپوشم ظاهرا برات کوچیکه و خوشت نمیومد...کلی گریه کردی و همسایه ها ظاهرا بیدار شدن کله صبح...

دم مهد یادت افتاد که دیروز کجا افتادم زمین و داشتی برام تعریف میکردی...

مانی اینجا افتادی زمین

محیا و سرویس خصوصی اش

کم کم صدفی از راه رسید. تازه کشف کردیم که چقدر صدفی شبیه به نی نی داداشی محیاست:

صدفی و نی نی داداشی محیا

بعدش رفتیم تو مهد...نی نی داداشیتو که تمیز شده بود نشون رویا جون دادی و بعدش نرفتی تو کلاس خودت رفتی تو کلاس پرنیا و اونم که خواب بود..

پرنیا خواب آلو

محیا تو کلاس خاله بهاره

همنجا بود که لباس نی نی داداشی رو پیدا کردی و وقتی دیدی مثل لباس خودت یکسرست ذوق کردی..

بعدش رفتیم کلاس شما و کمی با خاله سهیلا گپ زدیم و شما هم بچه هاتو خوابوندی و منم اومدم سر کارم...

خاله سهیلا یه ستاره به دستات چسبوند...

امروز باید اتاق خواب و تراس رو گرد گیری کنم.. چه میشه کرد آخر برجه و بیرون رفتن نمیچسپه...ایشاله آخر هفته...کلی خرید دارم...کاش مادرجون که قول داد بیاد خونمون..این دولت عزیز هم که نرخ مکالمات تلفنی رو چندین برابر کرد و دیگه نمیشه هر روز چند دقیقه هم شده با مامانم حرف بزنم...دیروز یه قبض تلفنی اومد که.....

روز خوبی داشته باشی گلکم....

تو خونه هم اونقدر کسل شدی که میومدی تو آشپزخونه و میگفتی منو بذار بالای کابینت..و با شیشه شیرات بازی میکردی...بخدا مادر بی حالی نیستم که نبرمت جایی...چون آخر هفته میخوام برم خرید الان به کارهای خونه میرسم...

 زود شام خوردیم و از فرط خستگی ساعت 9 همه خوابیدیم. حتی سریال هم نگاه نکردم...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدف
24 مهر 90 13:18
راستشو بخوای تو بچه های فامیل هر کی که یه عروسک کچل داره اسمشو گذاشته صدف


d]
فاطمه
25 مهر 90 9:33
سلام خانمي دختر گلت خيلي نازه خدا نگه داره. مي شه لطف كني و بگي اون سرهمي رو از كجا خريدي؟ من دخترم يكسال و سه ماهشه و عاشق سرهمي هستم اما مي گن ديگه بالاي يه سال سرهمي نيست ممنون مي شم اگر جواب بدي و قيمت هم مي شه بگي. مرسي


این لباسها مال رولانه...نمایندگیش همه جا هست. لباساش کمی از جای دیگه گرونتره اما جنسش خوبه و سرهمی تا چند سال هم دارن. حتی خیلی بزرگ. من اکثرا تو حراجش خرید میکنم...این هم دیگه به محیا کوچیک شده...اگه نزدیکم بودی میددمش بشما...19و نیم خریدمش


فاطمه
25 مهر 90 9:59
مرسي عزيزم آخه من خيلي مي رم رولان سر همي تا يكسال داشت.من شعبه اميرآباد مي رم. البته الان چند وقته نرفتم. من هم يك سري لباساشو از اونجا گرفتم. خيلي ممنونم عزيزم.
سیدمهدی
25 فروردین 91 16:43
سلام هزار ماشاالله دختر نازی داری از طرف من حتما ببوسش