محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

جشن فارغ التحصیلی مهد

1395/1/17 11:25
نویسنده : مامان مریم
894 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم.کاش اینجا برقرار بود و شما بودید.. همیشه..کاش تلگرام ور بیفته..

امرو خیلی خوشحالم. جشن فارغ اتحصیلی مهد محیا بوده و من تازه به این نتیجه رسیدم که مربی محیا حق داشته. دختر نازم پر از استعداد و توانایی و خانومیه. خدایا شکرت. تمام خستگیهای 7 ساله از تنم رفت و من به روبروی خودم امیدوارتر شدم. خدایا شکرت

جاهایی هم گریه کردم.. بشدت.. از امام زمان میخواستین نظر به بچه های مهد کنه... الهی آمین تو درسها موفق بشین و همواره شاداب بینمت گلم..

جایی که با مهد و کودکیتون خداحافظی کردین و من نذاشتم اومدن دوقلوها بچگیو ازت بگیره.. اونا که هنوز هم شمالن و شما هنوز دختر ناز و بی نظیر و یکی یدونه خودمی.. عاشقتم

پسندها (3)

نظرات (5)

(̲̅P̲̅)(̲̅E̲̅)(̲̅G̲̅)(̲̅A̲̅)(̲̅H̲̅)
28 فروردین 95 17:46
ما با نفس سلامت ای دوست ، خوشیم از گرمی هر کلامت ای دوست ، خوشیم هرچند که افتخار دیدارت نیست با زنگ خوش پیامت ای دوست ، خوشیم . . .
نسيم
4 اردیبهشت 95 8:13
ماشاله به این فرشته های خوشگل. الهی همیشه در کنار هم خوش باشید
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
محبوبه مامان الینا
23 خرداد 95 12:27
ایشالا موفق باشه دختر باهوش و خوشگلمون
مامان مریم
پاسخ
ممنونم عزیزم
خاله سحر
25 خرداد 95 12:19
سلام به محیای نازنینم. عشقم امیدوارم همیشه و در همه مراحل زندگیت موفق باشی و به همه آرزوهای قشنگت برسی و باعث افتخار مامان و بابای مهربونت باشی محیاگلی. به امید خدا جشن فارغ التحصیلیت تو دانشگاه شهید بهشتی. دوستت دارم
مامان مریم
پاسخ
ممنون خاله جونم
فیروزجاه
28 خرداد 95 1:03
به سلامتی