محیا جانمحیا جان، تا این لحظه: 14 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره
دوقلوهامهنیا ومهستا دوقلوهامهنیا ومهستا ، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

برای نازنین دُخترانم

19 آذر ششمین سال تولد دردانه ام محیا

1394/9/28 12:09
نویسنده : مامان مریم
432 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ماه من، محیای من

ششمین سال مادرشدنمو اول به خودم و بابایی تبریک میگم بعدش برای سلامتی و شادی و موفقیتت پیش خدا دعا میکنم..

روز تولدتو نتونستم همون روز بهت تبریک نی نی وبلاگی بدم. چون درگیر جشن تولدت بودم و چقدر هم عالی برگزار شد.

تولد خواهرات هم فقط چند روز بعد شماست. تولدتونو با هم تو روز 26 آذر گرفتیم...

پسندها (3)

نظرات (5)

مامان احسان
28 آذر 94 19:18
تولدت مبارك عزيز دلم
محبوبه مامان الینا
29 آذر 94 12:42
باز هم تبریک
هنرمند
29 آذر 94 16:37
یاد آن شبها و یلداها بخیر برف بازی و سرماها بخیر کرسی و مادربزرگ و قصه ها آن تخیل ها و رویاها بخیر دستهای بی حس و سرمازده کرسی و مطبوع و گرماها بخیر آن تنقل ها ، لواشک ها ترش نان شیرین و کدو حلوا بخیر مردم دریا دل آن روزگار پاک بازی و سوداها بخیر جایشان خالیست اکنون پیش ما یاد آن بگذشتگان ما بخیر ...
خاله سحر
1 دی 94 13:22
ای جووووونم. پرنسس خانمیای نازم اولین سال تولدتون پیشاپیش مبارک باشه عشقای خاله
مامان مریم
پاسخ
ممنون عزیزم
نويسنده : مامان كژال
5 دی 94 11:27
دوست خوبم من در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کردم لطف می کنید به من رای بدهید . فقط با موبایلت کد 10 را به شماره 1000891010 اس ام اس کن ممنونت می شم .